Jag är redo igen!

Nu har jag bestämt mig att börjar starta upp bloggen igen. Skolan har lugnat sig lite och tiden börjar rinna in.
Jag har verkligen längtad efter det här! Men det känndes så dumt och bara göra det halv dant och uppdatera en gång i veckan typ. Sommaren har kommit fortare än fortast! Sommar lovet närmar sig med storm. Är fett lycklig för det! Sola,bada,vara med hästen,vara med kompisar och framför allt CHILLA galet!! Den första juni åker vi till turkland. Då SKA jag bli fett brun!
Btw så fyllde älskade tarre mannen år idag + min pappa! Älskar er båda.
Den ena har blivit en trotsig tonårig och den andra ett år närmare 40 :D
Ha det så bäst så hörs vi i morgon! :D
Grattis hjärtat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0