Tid är pengar… Hahah kände mig fett vuxen :D

Nu har jag äntligen tid till det här! Har haft as mycket i skolan osv… Men nu kan ja slänga in ett litet inlägg.
Idag har ja varit i stallet och ridit lilla pollen, Sen var det ett möte i stallet för alla som tävlar för värmdö-ridklubb :D
Det var super trevligt och så :D Är så galet taggad på att tävla igen :D  Jag får typ panik för jag inte har tävlat på JÄÄÄTTTEEE länge….. Men snart så är vi fullt igång igen och ska ut på massor med tävlingar….
Sen så kommer vi ju spöa skiten ur alla i allsvenskan! Jag säger bara se upp för värmdö ridklubb ;)
Hahahahahahah!!!! :D Nej, Nu ska ja hitta på något kuligt :D
Puss puss :D 
Hahahahaahahahaahahahahaahahahahahaah!!!!!! Var bara tvungen…. Bjuder GALET stort!! :D Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0