Jag suger!!

aaaa! Förlåt att jag har inte bloggat på en vecka lite drygt… Hehe.. Men har gjort MASSOR med saker under dom dagarna jag inte har skrivit här. I helgen var jag i Göteborg och tittade på Horse show och shoppade gaaallleett :D
Sen har jag bara varit i stallet och tagit hand om min lilla hest.. Den här veckan och nästa kommer bli helt galet mycket!! Men idag ska jag dra till stallet snart, Och sen i kväll ska jag rida min lektion ( Hoppning på schemat )
ska bli fett roligt :D Sen i morgon så ska jag och några vänner ha "knytis" hehe.. Fett kul ska det bli!!
Men nu måste jag gå! lovar att jag ska bättra mig… Puss på er <3
Saknar tiden med dig på ridskolan…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0