Och den bittra sanningen är att jag....

SUGER på att blogga! Jag fattar inte vad som händer? Jag har tid ( ibland ) och jag VILL blogga. Men jag orkar inte.
Men jag har haft ganska mycket i skolan... Hm... Det var ju en väldigt bra bort förklaring, Frida....
Men imorgon är det tävling på hemmaplan och jag är sjukt TAGGAD!!!
Min mag känsla säger att det här kommer gå AS BRA! JAg har inte tävlat på väldigt länge, Men nu sk vi sopa banan ren ;) Men vi har ju tävlat för haking då förra helgen tror jag. Det gick guddomligt bra :D ( Inte lördagen ) men båda passen på söndagen gick som en dans. Min häst är sååå fin!
Men nu har vi några tävlingar inbokade i sommar, Och den 27:e ska vi debutera våran 1 meter :) Fett nervöst ;)
Och den 20:e ska vi starta en dressyr tävling L:B :) Sen så ska jag boka på fler tävlingar mot sommar slutet/ hösten! Är så galet glad! Livet leker och skolan är snart SLUT, Jag har underbara vänner, En underbar familj och det bästa sv allt är att min häst är den bäste,underbaraste, finaste och den BÄSTA BÄSTA BÄSTA OM OCH OM IGEN :D
Puss och ha det bäst! Och alla håller tummarna i morgon och det kommer gå som det gå, Men jag kommer vara lika  glad :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv; Vi ska äga sönder! :D Vi ses fisken! <3

2012-06-09 @ 22:14:27
URL: http://marshias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0