Jag gick in som en vinnare och kom ut som en vinnare!

AAAA!!! Jag vann i år igen!! Jag är såå lycklig nu. Man har ju faktiskt världens bästa ponny <3 Det var såå underbart!
VmRk dagen var väldgit rolig! Sen på efter middagen så började km. Allt började med att det spö regnade under tiden vi skulle bygga fram. Men sen slutade det regna :) Palla berätta det här!
Men sen så hoppade jag en så kallad clear-round! Det gick super! Flög över alla hinder och då blev vi nolla :)
Sen hände en olycka ( en annan ryttare ) och då drog det ut på tiden och lite så. Men sen så löste sig allt och ryttaren mår bra! Och då hoppade jag själva km klassen. Och det var typ nu allt gällde! Första två hindrerna gick bra. Men till trean så typ vet jag inte vad jag gjorde och då fick vi ett stopp.... Usch, Vad besviken jag var på mig själv! Ibland undrar man ju om man har alla hästar hemmar eller inte?
Men sen vann jag och då blev allt MYCKET bättre :D Är galet stolt över Tarrens instats :) Det var lite om den dagen! Och det ända jag kan säga nu i efter hand är att JAG har världens bästa ponny! Han är guld värd!
Och sen vill jag tacka mina mostrar, Min syster, Min pappa och min låstas morfar. Ni var helt underbara som tog hand om min häst mellan klassen och lite till ;)
Har nog aldrig varit så här nervös i hela mitt liv! Men det gick över med lite pepp från Jojo! :D & Maria och jag pratade lite innan vi skulle hoppa! Det är tur att man här vänner säger jag bara ;)
Fina lilla hästen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0