Veckoplanering

Tänkte skriva min och hästens planering för nästa vecka :)
Måndag: Uteritt
Tisadag: Trimma på utebanan
Onsdag: HOPPA!! :D
Torsdag: Dressyr träning för ninni
Fredag: Uteritt + Kanske ett lite lättare dressyr träning på banan
Lördag: Dressyr blandat med uteritt
Söndag: Trimma på banan

Så här tror jag det ser ut för oss nästa vecka! Måste börjar få upp hans kondition igen. Haking kommer ju den 7 augusti ;) Ska bli riktigt kul att komma igång ridningen nu när jag knappt har ridit på två tre veckor.

Jag har börjat kolla lite på tävlingar inför hösten! Och jag är mer än taggad!!! Ska blanda in lite dressyr tävlingar lite här som där :) Fast det roligaste är ju att vi ska ha ponny hemma tävlingar i dressyr :) Okej, det skulle ju varit lite kuligare om det var hoppning, Hihi ja jag är hoppryttare :) Fast det ska bli kul med dressyr också :) TÄNKTE att jag kanske ska starta min första L.a då! :D shiiitt vad jag är nervös! ;)
Nej nu ska jag väl sluta babbla och gå och käka frukost för sen ner till stallet! Juste GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA BONUS PAPPA!! OCH GRTATTIS MAMMA OCH THOMAS PÅ ER BRÖLLOPSDAG IGÅR! hOPPAS NI HADE KUL MED BION ;)

Kommentarer
Postat av: L

Thank u :-)))

2012-07-26 @ 16:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0