Vad tycker ni?

Vad ska jag skriva om? Kommer inte på något… Snälla hjälp mig att kommentera massor med tips!!
Skulle vara super kul! Vill ni läsa om hästarna? Skolan? Har ingen aning om vad ni vill läsa…
Vill helst ha fem olika grejer som ni vill läsa om! Blir lite enklare då!
Kommer ha en lite kort paus från detta så länge! men på måndag eller tisdag så ser jag hur många som har kommenterat och om jag har några bra tips. Och från det får vi resultera om jag ska vänta eller dra igång igen! Ni väljer!
Så börjar kommentera!
Även om det här var längesedan så glömmer man inte det här! 

Kommentarer
Postat av: S

Gillar när du skriver om lit olika saker, tankar och skolan och stallet osv!!

2012-01-16 @ 18:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0