20 saker ni inte visste om mig! : ( eller vad vet jag ni kanske vet allt det här)

1. Älskar att åka utomlands :)

2. Älskar Juafton <3

3. Shopping narkoman ( stavning) ?

4. Har färgat/slingat håret flera gånger..

5. Har skilda föräldrar för dom som inte visste de..

6. Föddes på samma dag som jag har  namnsdag :)

7. Älskar att skriva!

8. vill ha en stora syster/bror :) (Har bara massor med små kottar)

9. Hatar att vara själv hemma!! Kvällen är värst…
10 . Älskar att sola! :D

11. Har haft sex kaniner sammanlagt!

12. Vill bli polis när jag är lite äldre än min nuvarande ålder..

13. Hästar är mitt liv ( Det vet ni säkert )

14. Jag får PANIK om jag ska sova och en liten lampa råka lysa… DÖR då!

15. Är fett höjd rädd……

16. Är jätte kräsen om vad jag äter!

17. Har nog lite för höga förväntningar på mig själv!

18. Mitt tur numer :)

19. Är en tävlings människa ut i finger topparna!!

20. Är en riktig dålig förlorare!

Fett knas! Men jaja :)

Puss på er //FRIDA :) PUSS PÅ ER :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG visste allt ;-)

2012-01-05 @ 19:44:48
Postat av: Nellie

Vad då kräsen vad du äter'

2012-01-06 @ 01:18:28
URL: http://nnstars.blogg.se/
Postat av: Sofie

prickade nästan alla... iallafall det där med lampan när du ska sova..... och hallå du har ju två fantastiska mostrar, vem behöver storesyskon då????????

2012-01-09 @ 22:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0