Tävlingar i vår/sommar..

29 januari L.D och L.C i Nyköping! (kanske)
19 Februari i stäket. L.D och L.C
18 Mars I gustavsberg… (Har inte kommit upp proppen än, Så jag vet inte vilka klasser jag ska starta)
1 April i Årsta-runsten ( Vet ej vilka klasser)
22 April i Haningebyggden! Allsvenskan
1 Maj i siggesta!! ( Vet ej vilka klasser)
13 Maj 2 omgången av allsvenskan i Rastaborg
6 Juni FINALEN av allsvenskan!! I Sundby :)
10 Juni Hemma tävling Km i hoppning L.D och L.C
Det här var dom tävlingar som är inplanerade! Men kommer vli mycket mer!!! Är såå galet taggad på att tävla igen!!
Kommer nog starta min första L.B då i siggesta den första maj! :) Sen blir det ju fler L.B under sommaren :)
Hare så hörs vi i morgon! 
Jag och mina mostrar i Frankrike :) Saknar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men får du tävla på allsvenskan finalen då?

2012-01-18 @ 22:18:43
Postat av: Nellie

hittar inte nån tävling den 19 janiari. den finns inte i tdb.

2012-01-19 @ 07:56:02
URL: http://nnstars.blogg.se/
Postat av: Linda

29:e jan är det Nyköping Nellie :-) Men dom har tydligen hosta o feber på anläggningen i Nyköping så vi åker troligtvis inte.

2012-01-19 @ 08:15:44
Postat av: Sara

Ojoj många tävlingar, får man skriva upp i kalendern ;) Klart du kommer till final, man ska satsa högt för att vinna!

Fin trio vi är! Saknar också!

2012-01-19 @ 12:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0