Svar till mammsen och nellie!

Vilken tävling är du mest nöjd med?
Vad är målet med ridningen för i år?
Kommer du starta ngn dressyrtävling?
Vilken klass blir den högsta i år du kommer starta som du tror?

Jag är mest nöjd med södertörn tävlingen! Hade verkligen kämpat och ville bli placerad (som jag blev)

Målet med min ridning i år att jag och Tarre ska utvecklas grymt mycket tillsammans och bli 1 tillsammans! :)

Har inte bestämt mig än om jag ska starta någon dressyr tävling, Men det kommer jag nog! Som alla säger så är dressyren nyckeln till att kunna hoppa :)

Kommer starta en L.B i år men vet inte än! Och hur resultaten blir där så får vi se när det blir dags att starta en L.A!! Men kommer tävla ganska länge på L.B innan jag går över till L.A! :)

Nellies frågor:

varför har du dom kläderna.
umgås du bara med häst folk.
tror du att alla drömmer om ditt liv.
vilket är ditt dröm liv.
vem är din idol.


Varför jag har dom kläder jag har är att jag tycker det passar mig och är fint och så….

Nej, Jag umgås inte "bara" med häst folk! Men jag är bara i stallet och om jag har hört rätt så är det ganska mycket häst människor där! :) Hahaha så då blir det att jag inte hinner träffa "vanligt" folk! Men i skolan gör jag ju det! Kan inte på stå att ALLA älskar hästar där! :)

Oj, svår fråga.. Men jag tror att vissa gör det faktiskt ( inte för att skryta) men alla saker drömmer man kanske inte om! Men många "häst" människor är ju deras dröm att ha en egen häst då jag har det! Man det är säker många andra saker inte folk tycker om med mig/mitt liv! Men det är väll tur det! Tänk om alla tyckte om mig! Usch! För jag tycker ju inte om ALLA heller….

Jag lever nog mitt dröm liv.. Har världens bästa ponny och världens bästa "familjer" Och alla underbara vänner!!
Har nog det som jag alltid vilja ha när jag var liten! :)

Hahaha har ingen idol! Men det är ju många som är bra och sådär! Men "roffe" är ju en idol!
Men om jag inte tänker på ridsporten så är nog dom som jobbar genom sjukvården! Det är fantastiskt hur dom kan och klara av typ helt nerspydda människor och folk som har varit med om en olycka och dom tvekar inte att ge en hjälpande hand och hjälpa till! Det är stort! :)

Hoppas nu har fått svar på allt! Men alla andra så här ska det se ut då fortsätter bloggen! Så sättfart och börja kommentera i frågestunden! Tills på fredag har ni på er :)

Hare!

Kommentarer
Postat av: Nellie

är du sjuk i dag

2012-01-18 @ 12:56:44
URL: http://nnstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0