Söööt !

Nu ska min "braiga" förklaring till jag inte har hunnit blogga.. Skolan har börjat nu och sne har jag haft fullt upp på lovet! Men ska börja dra igång nu lite mer!
Börjar med gårdagen! Ja skolan började och sen så åkte jag ut till stallet och skulle lösgallopera lille hästen.. Men det blev så mycket folk så jag ändrade mig och red i stället som var väldig lyckad ritt!! Var super fin och lugn redan från början. Släppte jätte mycket i formen och blev såå himla fiiiinn <3 Älsklingen! Och som avslut fick min lille bror ta en skritt tur i ridhuset två varv! Tror att han tycket det var kul, För sen kom skriket när han skulle hoppa av och inte fick rida mer :) gull unge <3
Nej nu ska jag gå till mentorn och ha lite mentors tid….

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är ju mina gullisar :-)))

2012-01-11 @ 11:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0