Ojsan, Mitt liv flög i väg där…

Har sååå tråkigt!!! Har inget att göra! Eller jag kan ju städa och typ plugga…. (Palla göra det)
Har redan pluggat tillräckligt!!!
HAHAHAHAAHAHAHA!!!!!!! Nu kom jag på en as rolig sak! På so gör vi teatrar och då var det så här att vi satt typ i förhör ( i teatern) och så frågade dom mig vad jag hade gjort typ förra onsdagen och ja ba har vait ute och mjölkat korna och gett gätterna mat! Och nu kom det roliga! Elias ba men varför har jag sätt dig utomhus då???
HAHAHAHAHA!!!! Ni fatta inte va? Det gjorde HELA min dag :) :) Så klockren!!!
På torsdag har vi ute idrott! Brukar man ha det typ nu mitt i vintern? Men vi ska ha snöbolls krig och massa annat!
Kommer mula sönder ( Vissa) Sen är jag nog rätt död!! Blev mulad idag av en 8!!! Det är inte OK, Att ge sig på yngre!!!! Bläää!!!
Nu ska jag gå och hitta mitt liv igen och försöka flumma ner lite!!!
LÄNGTAR GAAAAALLLLEEETTTT TILLS I MORGON!! TJALLALLALAL VAD ROLIGT DET KOMME BLI!!!!!!11! :)
HARE SÅÅÅÅÅ BRA SÅ HÖRS VI SEN/ I MORGON :) PUSS ÄLSKAD LÄSARE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0