Du är hela mitt hjärta…

Hejsan! Känner att det går bra för mig.. Skulle försöka vända på mitt dygn och inte sova så länge på helgerna och så. Men idag så råkade jag sova till typ halv elva.. inte för att det är så länge men nu när skolan har dragit igång så ska jag väl försöka gå upp innan tio i allafall… Men sen måste jag komma i säng tidigare.. Ett problem som jag har är att om jag har börjat fundera på något eller typ inte kommer på något som jag har pratat om är det omöjligt att släppa det och somna! Nej, För då ska jag försöka lista ut det innan jag somnar…. Och det kan ju ta en stund!
Snart ska jag bege mig ut mot stallet och rida lite hade jag tänkt!
Har ju en sån här dag när man fick välja olika aktiviteter med skolan. Och då valde jag egen aktivitet… Så då är det väl dags att rycka upp sig och åka ut dit snart! :)
Du får aldrig lämna mig för då har jag inget kvar.. Du är mitt liv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0