Så sjukt sööötttt :D

Hejsan hoppsan! Idag har jag också varit hemma från skolan. Hade 39° feber idag så jag var hel däckad…
Typiskt att inte få träffa tarre på flera dagar… Tills helgen MÅSTE jag bli bra, På lördag fyller jag år, Och på söndag ska jag ju tävla! :D  Det kan man ju inte missa :) Ska till pappa i morgon, Och sen på lördag morgon firar dom mig :)  Min dag har inte varit så intressant! Har kollat på gossip girl och sovit typ… Ska vara hemma i morgon också så jag är helt säker på att jag har blivit frisk och att jag orkar med hela nästa vecka. Tycker att det är bättre att vara hemma flera dagar och verkligen bli frisk, Än att man ska vara lite små förkyld vecka hit och vecka dit!
Nu har jag ätit lite middag, Och nu så är jag med min bror, Som tycker man kan ha samma orka och tempo som om man vore frisk! Springa upp och ner i trappan och leka med bilar och greja! Klart man gör det ändå :)
Hoppas verkligen att medicinerna jag fick verkar fort som tusen och att jag blir frisk! :D
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Nellie

nå vad söööööööööööttttttt

2012-02-16 @ 19:34:13
URL: http://nnstars.blogg.se/
Postat av: Nellie

nå vad söööööööööööttttttt

2012-02-16 @ 19:35:18
URL: http://nnstars.blogg.se/
Postat av: L

Du är alltid så fin med A :-) <3

2012-02-16 @ 23:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0