Go kväll

Hallå!!! Jag har ju frågestund, men det är lite svårt att ha det utan några frågor… Hmm.. Nu får ni rappa upp er lite och börja fråga!!
I kväll red jag för Millan! Gick otroligt bra. Riktigt fin blev han, Och väldigt lös gjord i båda sidorna. Det var fett kallt… Usch, Hatar vinter!!!! Men nu sitter jag i soffan och fryser JÄTTE mycket.. Vill inte bli sjuk nu…
För i morgon bli det ju lite släkt "kalas" för mig och Åsa! Trevligt, Trevligt! Blir lite markarbete i morgon, Sen får vi se hur det blir i helgen! Vill att någon ska fota på söndag, Så om någon vill är det bara att plinga till i kommentarerna :) Nej nu ska jag nog sove lite… Är så otroligt trött!!
Vår första tävling! :) Lilla fina hästen…  <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska fota Angelica och Camera imorgon, du kanske kan hänga på de då? :D

2012-02-10 @ 22:14:52
URL: http://freewalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0