Facebook sak! :D

Katarina torines: Är en glad tjej som går i samma skola som mig :D
Sara palmer: Är en tjej som ja har känt hela livet typ!
Madde Esby: Känner inte så bra, Men verkar snäll
Disa: Är en snäll och söt tjej som rider på samma stall som mig :)
Sofia: Är en fett glad tjej som är jätte duktig på att fotografera, Och att rida! :D
Ida: Är en tjej jag inte riktig känner men skull gärna vilja göra det!
Jana: Känner inte alls.. Har gått i samma skola tror ja :D Är säker snäll :)
Alice E: Är en snäll tjej som går i samma mentors grupp med! :D
Alice W: Är en tjej som går i 8, Hon är snäll när hon väl vill ;)
Felicia: Är en tjej som är jätte söt och jätte snäll säkert :D
Julia: är en snäll tjej som rider :D
Lina: Är en jätte snäll och söt tjej som är grym på att rida :D
Adam: Är en söt liten kille som går i samma årskurs som mig! :D
Linda: Är min underbara snälla mamma <3
Ida H: Är en snäll tjej som går i 9 :)
Erik: Är en snäll kille som går i samma mentors grupp som mig :D
Linnea: Är en tjej som går i samma årskurs som mig! Jätte söt också :D
Alvin: Är en kille som är snäll och söt! Går i samma årskurs som mig :)
Pennie: Är en tjej som rider och är snäll!
Madde: Är en glad och sprallig tjej :D
Daniel: Är en kille som går i samma årskurs som mig…
Emma: Är en underbar tjej som man alltid skrattar som man håller på och kissa på sig när man är med henne :D
Hon är as duktig på att rida också!! En tjej som alltid är glad och sprallig! Det går inte att vara sur med henne :D Älskar diiiiggg bästis <3 <3
Johanna: Är en tjej som går i samma skola med…
Ulrika: Är en tjej som jag hoppade för Haking med förut! Hon är jätte snäll och glad :D
Saga: Är en flummig tjej som alltid är glad och go :D
Amanda: Är en jätte snäll tjej som var min granne förut :D
Johanna S: Är en tjej som är duktig på att rida :)

Kommentarer
Postat av: Sag

I'M AWESOMEEEEEEEEEEE

2012-02-19 @ 21:46:49
URL: http://weltis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va gullig du e!

2012-02-19 @ 21:52:35
URL: http://teamsommar.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag älskar diiig Frida!!!

Soulmate <3

2012-02-20 @ 08:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0