Turn the tide..

Godmorgon! Jag förstår inte en grej? Jag har lyssnat på en låt tusen gånger säkert. Men den har inte tjatas ut som alla andra låtar gör! Jag tror att man känner sig träffad av låten och hittar sig själv.. Eller jag vet inte men den här låten man sitter som förstenad varje gång man hör den! Den har en magisk kraft typ och lyfter upp en och då börjar man se världen med andra ögon...  Förstår ni???
Snart ska jag åka till skolan... Har firat mina små syskon nu på morgonen.. 6 år blir dom idag :) Hoppas dom uppskatar mina pressenter :) Idag ska tarri få en vilo dag! Har gott hårt i veckan så det är han väl bekänt av :) :)
Lilla hjärtat <3 du är mitt allt <3 <3 Har bokat in två tävlingar innan vintern (bara i hoppning) först är det en i sollentuna då ska jag hoppa en L:D så bara 80 cm Den 15 oktober är den :) Sen så den 5 november bär det av mot botkyrka och då ska jag starta två klasser först L:D sen en L:C! Jag vann ju i L:C förra gången jag hoppade så vi får se hur det går denna gång då :)
Men nu tycker jag att vi ska åka nu så vi ses i kväll antagligen eller juste släkten kommer så vi får se om jag hinner slänga in ett litet inlägg senare i kväll men ha det så bra nu allihopa!
//Frida puss på er
LOVE YOU <3

Kommentarer
Postat av: L

Sollentuna är 85 cm i två faser :-)

2011-09-30 @ 08:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0