Träning!

Hallo! Nu ska jag underhålla er med att prata om träningen!
Först gjorde vi trav bommar på böjda spår. Gick bra i början men sen så började han att dra lite.. Men men sånt är livet :) Sen så "hoppade" vi lilla fan :) Rullad över fint! Sen så började vi hoppa tre hinder på lång sidan. Då blev han super glad och bara ville springa och springa! Då blev han sådär super stark!! Men efter ett tag blev han super fin i båda varven :) Sen hoppade vi bana! Jag var startnummer fyra! Då gick det super bra! Blev nöjd men det kunde har gott lite bättre!! Men övning ger färdighet!! :) Det får man icke glömma bort!! Sen så fixade jag lite med söt ponnyn :) Sen så cyklade jag hem till pappa och typ vid bommen så mötte jag Jessica! Sen gjorde vi sällskap hem! Eller nästan hem :) Nu sitter jag här och väntar på maten! Super hungrig :)
Nu får ni ha det så bäst alla läsare + alla andra :)
Så ha det bäst/Frida <3 Puss<3

Kommentarer
Postat av: L

Nu blev jag glad av att läsa ditt inlägg :-)

2011-09-10 @ 19:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0