Tävlingar!

Hallojsan!
Nu har jag precis kommit hem efter jag och Isa har ridit på lille Tarre<3 Gick super bra idag! Super nöjd :) Red L:2 en gång gick bra!! Sen gjord jag lite galopp övningar och så :) Innan det så har jag Sara Ida & Johanna försökt hitta på en ny "heja ramsa" men det gick inge vidare :) Snart kommer pappa hem med lite mat! Sen ska jag nog över till Sara tror jag om hon svara!! Där ska vi titta lite på tävlingsdatabasen om det finns någon tävling vi kan vara med på tillsammans!! Då Sara hoppar Ariel! Medryttar häst typ :) Sen ska jag... Nej jag vet inte men något skoj kan man väll hitta på en sån här söndag kväll!!
Nej nu kom pappa!! Mums!!
Tjing  hörs i morgon eller i kväll!!
Ha det så bäst/Frida <3 puss<3
Snyggingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0