Mysigt ridpass :)

Hej allihopa! Idag har jag varit i skolan som vanligt. Gjorde inget speciellt :) Förutom att jag hade hemkunskap men det har jag ju varje onsdag :) Juste vi gick spåret (idag igen) för våra språk grupper är icke klara än!!
Det var ju lagom kul!
Sen så på hemkunskapen gjorde vi någon milkshake! Hahaha smakade inte så jätte gott!!
Sen så tog dagen slut. Då gjorde jag inte så mycket, Nellie och Ida var med mig till bussen skulle komma :) Då gjorde vi en massa kul!! Hahah behöver inte gå in på detaljer vad vi gjorde :)
Sen kom bussen då åkte jag ut till stallet!
Där så mockade jag och gjorde hö! Sen fikade jag och Sara :) Mums!! Efter det så red jag,Sara,Ellen och Angelica till sandtaget! Fast Ellen och angelica gick där i från ganska snabbt! Så jag och Sara tog lite fina och mysiga bilder men fina hästarna <3
Sen var det möte det var ju ganska roligt!
Nu ska sova så godnatt/Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0