I cry in the dark...

Hej hopp! Idag i skolan har varit den värsta på länge.... Hade ont i huvet! Och alla höll på och larva sig (killarna)..
Vilka annars?? Sen har vi haft so med Anita! Skön lektion! Tittade bara på film och gjorde typ inget! Men filip är på som en fästing och bara är allmän jobbig! Håller på med mitt hår och bara... Usch!!! Sen var dagen över! Då drog jag ut från skolan och till friheten (stallet)! Blir alltid lika glad över att träffa min lilla sötis :) Red ett litet dressyr pass på egen hand idag :) Gick super bra fick ner honom i formen på en gång!! Traven helt okej. Brukar inte vara så lugn men fortfarande inte den trav jag sträfar efter :) Galoppen super!! Lugn harmonisk men ändå luftig :) Sen blev det lite tokigt när Emma och Maya gick hem med sina hästar. Då blev det fart på honom! Hoppade i galoppen osv..
Då gav jag upp! Hade ingen lust att bråka :) Sen efter det tog jag hand om honom och så! Men nu sitter jag här och sover typ! Är svin trött! Man blir det om man går i min klass :) Ingen arbetsro för 5 öre :) Jaja vi jobbar på det!!
Nu blir det idol och sen soooooovvvvvaaaaaa!!!!!
Nu har ni fått en liten in blick om vad jag gjorde idag :)
Puss ha det bäst alla läsare ni vet att jag gillar kommentarer :) Hihihi
Ha det bäst puss// Frida! Vem annars?? Puss

Kommentarer
Postat av: L

Dont cry in the dark Illis :-)

2011-09-29 @ 21:04:31
Postat av: Sosso

Vilken duktig ryttare OCH hästskötare du är!! och du vet fritz, när livet känns tungt, ta en tuttufritti ring!! (åt en påse idag)



<33

2011-09-29 @ 21:13:26
Postat av: L

Nä sosso...bara godis på lördagar... :-)

2011-09-29 @ 23:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0