Är kär...

Hejsan på er! Har ej haft tid att blogga. Men hoppas ni förstår mig :)
Det har varit massor av plugg och grejer.. Men äntligen är jag klar me alla läxor!!! Grymt skönt ha det gjort!! En läxa är inte klar men jag ska ta det med Anita i morgon för jag kommer ej in på en grej.... Idag i skolan har vi inte gjort så mycket bara haft lektioner som vanligt... Hade hemkunskap!! Vi bakade kakor... Typ siraps kakor.. Va med Adrian och Filip!! Gick väl sådär... Mina och Filips kakor blev lite smått brända :( Annars var det super kul!! Var kanse inte den tystaste gruppen!! Hahaha :) Först gjorde vi helt fel men sen så fixade vi till det problemet :)
Efter det så åkte vi skatebord?? haha jo det gick sååååå bra... Eller inte :D
Sen så tog jag bussen med Ida och Nellie jag och Ida hoppade av vid stallet där vår promenad gick vidare till stallet!!
När vi var där  så böt vi om till ridkläder :) Mocka och gjorde hö!! Vilo dag för Tarre borstade och fixade med honom :) Sen har jag gjort läxor och ätit och lite så :) Inte speciellt kul men måste göras!! Viktigt viktigt!!
Nu ska jag göra lite mer av läxorna så tjing
Ha det så bäst/Frida :) Puss <3

Kommentarer
Postat av: L

Hallå?? Vem är du kär i ??? I need 2 know ;-)

2011-09-14 @ 20:24:29
Postat av: S

Vem är du kär i då?????

2011-09-16 @ 15:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0