Varför har jag så ont i kroppen??

Hej alla läsare! Idag har det varit origenterings (vet ej hur det stavas) Iskolan! Jag och Alice gick helt vilse! Vi skulle vara typ vid bosses backa och typ vid den skogen så var vi ungefär vid ålstäket!! Joro jag har bra lokalsinne.. Eller??
Sen hade vi tre lektioner sen så slutade vi!! Har kännt mig helt slut och har haft ont i hela kroppen hela dagen typ!
Sen efter min privat lektion för marianne så dog jag typ! Orkade inte prata eller någonting... Ida skulle ju har sovit hos mig idag men vi av blåste det hela.. Tråkigt men sånt händer! Kände att jag bara ville lägga mig ner på marken och gråta och skrika... Men vad hjälper det?? Så jag åkte in till stan med mamma och köpte pizza :) Gott!
Sen ska vi äta massor av glas och godis :)
Det här har jag tänkt på ibland och idag kom det upp! Ett förlåt är alltid förlåt men ifall man säger det så ska man ju faksikt mena det också! Det ska komma från hjärtat och inte bara något som ploppar upp i huvudet....
För förlåt och jag älskar dig är väldigt starka ord och dom ska komma från hjärtat och inte bara något som ploppar upp!!
Ha det så bäst//Frida! Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0