Toppen helg!

Hejsan! Min helg har varit jätte rolig!
Det började med lördag morgon att jag red lektion på Fabiano!
Gick inge vidare... Men vill ändå rida honom igen för en annan tränare! En svår häst att få lydig och inte bara "stänga" av min hjälper...
Sen åt jag lunch med mina vänner! Gott gott :)
Sen tog jag hand om bästa Tarri <3
Borstade och så..
Sen så kom mamma och då far vi hemmåt!
Där så duschade och så för sen bar det hem till Nellie :)
Åkte och hyrde tre filmer (var av en vi inte tittade på)
Hur många lingon finns det i världen & Tusen gånger starkare! Båda är lite speciella..
Men hur många lingon finns det i världen är ju klart såå bäst! Både kärlek,Hat,vänskap och hur det känns att mista den man älskar mest...
Tusen gånger starkare var ju helt okej! Handlar typ om en jätte stökig klass och sen kommer det en ny tjej och förändrar hela klassen! Så tjejerna börjar ta för sig lite mer och så... Måste nog varit i deras känsla för att kunna förstå filmen lite bättre...
Sen så idag så åkte jag till stallet efter jag hade varit hos Nellie en lite stund på morgonen/för middag.
Väl där så mockade jag och gjorde hö åt prinsen med Emma som sällskap! Sen gick jag och åt lunch i stallet  med mina kära vänner!! Det var gott idag med :)
Sen så gick jag och red med Ida och Johanna... Gick helt okej! Skrittade bara på långa tyglar typ så kan inte riktig säga vad känslan var.... Men jobbade lite sidvärtes över vatten pölarna :) Hihi busigt!! :) :) Sen på kvällen så tittade jag på träningen för Andrea :) Blev såå hopp sugen men får vänta tills Torsdag då är det tääääääävvvvvlllliiinnnggg!!!!! :) :) Tjiho!!
Nu har jag precis ätit! Mätt som en plätt!
Såg att vi hade pepparkakor hemma kanske ska ta en så man blir lite snäll :)
Det var min helg! Ha det så bra så hörs vi mer i morgon//Frida <3 Puss på er <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0