Gårdagens träning!

Halloj i stugan! Det var riktigt länge sedan jag bloggade "ordentligt"
Tänkte skriva lite om gårdagens träning m.m
Jag red privat lektion för Marianne igår! Gick riktigt bra när jag får till det! Jobbade på formen och min sits..
Jobbade på en volt i alla gångarter. Galoppen är ju hans bästa gångart! Där jobbade vi inte så fruktansvärt mycket :)
När jag väl kommer tillbaka med ryggen/axlarna och sitter mer på rumpan så då går han som en prins! Det är ju så svårt att jobba med det själv för man vet inte riktigt vad man ska göra och om man gör fel så blir det ju ännu jobbigare att vänja sig tillbaka sen! Var riktigt nöjd med både min och hästens insats :)
Sen på kvällen så tittade jag och Emma på kursen! Dom hade uppsutten löshoppning! Vet inte hur det stavas men det där blev nog bra :)
Nu ska jag gå och äta lite mat :)
Ha det så bra så hörs vi i kväll//Frida puss på er!
OBS: glöm ej att kommentera!

Kommentarer
Postat av: L

Rätt stavat :-) o jag har mailat Botkyrka, dock ej svar ännu

2011-10-22 @ 12:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0