En dag i hallsta hammar!

Halloj läsare! Idag har jag varit i västmaland. Träffat min gammel morfar och gammel mormor! Åkte vid åtta i morse! Sedan har vi varit där typ till kvart i två. var trevligt! Fick god mat och pratade och fikade gjorde vi så klart!
men nu är vi hemma! När vi skulle skjusa hem min mormor (hon var också med) så såg vi Idol Olle och Amanda. Dom gick hand i hand. Sen så ropade mormor "OLLE VI HEJAR PÅ DIG" hjälp vad pinsamt det var... Var röd i hela fejset. Höll på att dö typ.. INTE KUL!!! Jaja, Skit i det!
Nu har jag ätit tacos med familjen! Gott gott... Nu ska jag hitta på något skojigt.. J
Jag är fett ledsen!! Har tittat klart på one tree hill.. Så har inget att se på i kväll :( :(
......
Nu har ni fått ett inlägg om i´min dag....
HALLÅ!! KOMMENTERA!!! Snälla? Det skulle vara kul om ni skrev till mig vad ni har gjort eller något kul ni ska göra.. Det behöver inte handla om inlägget... Bara så att ni vet :)
Kommentarer=bloggande :) :) :) :) :)
Hejdå alla läsare//Frida pus på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0