Ska egentligen inte blogga!

Hej svejs! tog en paus i mitt pluggande och tänkte blogga lite! Igår åkte jag hem efter skolan och pluggade. Sen brummade jag och mamma ut till stallet! Fixade med tarre och så! Sen kom hovslagern och bankade på en sko på honom så jag kunde trimma lite i ridhuset på kvällen :) Han var jätte fin! Är så himla glad…. Klarade Engelska provet!!! Känner mig fett stolt!! Språk+jag= 1 :) I kväll blir det haking! (om min axel klara det) Men jag ska kämpa! För jag tänker lätt inte missa den näst sistA gången av Haking!
Jag är jätte tävlings sugen igen! Längtar gryyyymmmt mycket till helgen! Lördag rep innan lucia och möte för hopp-laget! (Allsvenskan) Sen på söndag är det Lucia show!! Tagga tagga tagga!!!! Hihihi :D
Nej nu kära vänner är det dags att rycka upp sig och fortsätta mitt lilla arbete! //Frida puss i luss :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0