Mål med mig och finaste <3

Tänkte skriva lite om mina mål med livet osv…
Har ganska många mål som jag vill uppnå…  Men vi börjar med hoppningen!
Kortsiktiga mål: Mitt kortsiktiga mål i hoppningen att starta L.B regional.
Det jag måste öva på är att jag måste har mycket kontroll och rida med lite go i! Hr börjat göra det och det har gått super hittills! Sen är det bara träna,träna och träna! :)

Mitt långsiktiga mål med hoppningen: Så klart ponny sm! Det är nog allas mål (dom som är hopp inriktiga) Här är det också att bara TRÄNA TRÄNA HELA TIDEN!!! :)

Dressyren skriver jag mer om i morgon!

Hejdå//Frida puss på er :) <3

En sak ska alla veta att ingenting är bättre än det har köpet!! Tarre du ska veta att jag alltid kommer älska dig <3 <3

Kommentarer
Postat av: L

Ser fram emot en ny tävlingssässong. En reg L:B blir det lätt till sommaren :-)

2011-12-09 @ 09:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0