Häst+jag :)

Tänkte berätta lite om mig och min häst m.m! Vi börjar med hästen!
Namn: Sjöaryds Tarrocc (Tarre)
Ålder: 12 år född år 1999 21/5
Kön: Kille
Färg/täcken: Svart med en vit stjärn i pannan <3
Lite mer info! En glad och go kille som alltid vill sitt bästa med allt, Även om allt inte alltid funkar! Innan han kom hit stod han i västerås hor en super familj som hade köpt honom som unghäst och så.. Vill även på peka att han vann fem års testet lalala… Han är tävlad upp till L.A i både hoppning och dressyr! Men med mig är han tävlad upp till L.C i både grenarna! Men snart så ska vi börja klättra lite i klasserna! Tränar betydligt högre! Tränare är Marianne och Haking! :) Super bra båda två men på helt olika sätt!! Det högsta jag har hoppat på tarre är nog 1,20? Vet inte men nåt sånt! :) Det bästa med tarre är nog att han vill göra sitt bästa i alla lägen och han aldrig skulle kunna försöka hitta på något dumt!! Han älskar att busa på stora ängar med helst en kompis också :) En pigg kille som behöver en stadig i både hoppning och dressyr! Världens finaste :) <3
Nu kom vi till mig! :D
Namn: Frida Marie Bengtsson-Lindqvist
Ålder: 12 år Född 1999 18/2 :)
Kön: Tjej :)
Jag bor här i Sverige med mina föräldrar! Mina föräldrar är skilda så jag bor på två ställen kan man säga! Dubbelt så mycket julklappar :) Mina intressen är att hänga i stallet och vara med min häst! Shoppa Och att vara med kompisar är också inte att förakta ;) En person som betyder någonting för mig.. Hon ställer alltid upp och man kan alltid prata med henne om man vill öppna sitt hjärta och prata… Man har grymt kul med henne! Man kan vara på ett sånt skit humör och sen när man träffar henne så går det inte att vara sur! Min mamma betyder ju så klart allt för mig :) <3 Jag studerar på hemmesta skolan… En skola jag inte skulle drömma om att få gå i! Hahah nee men den är ju lite speciell!! Jag älskar att skratta och prata! Och jag älskar att få sväva över hinder men min lilla ponny :) Vet inte om det här stämmer men jag är nog en riktig blond tjej!! Är inte så jätte smart om jag säger så…
Men nu har jag fått med allt hoppas jag//Frida :) <3 puss på er :) <3
P.s om ni har några frågor är det bara att skicka i vägen en lite gullig kommentar och öppna ditt hjärta och prat ut :D Puss på er och ha det gott!

Kommentarer
Postat av: L

En sak i texten STÄMMER INTE. Du är jättesmart Fridis! Och Tack!!!! <3

2011-12-19 @ 08:16:58
Postat av: So

Eller hur, är du knäpp eller du är smartare än många många 21-åringar jag känner! inte mig såklart! ps jag antar att dina mostrar var så viktiga att det var onödigt att ens ta upp i texten!!

2011-12-19 @ 09:11:20
Postat av: Sara

håller med syrrorna! Blond betyder smart, kolla bara på dina mostrar ;)



sen har du bästa humorn!! Puss lilla kexet!

2011-12-19 @ 09:48:10
Postat av: mormor

bra skrivet frida

2011-12-21 @ 13:59:38
Postat av: Frida :):)

Tack för era kommentarer :) <3

2011-12-23 @ 17:17:27
URL: http://myblackstar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0