Dan före doppare dan :D

Thihi älskar verkligen julen!! :) Fast det finns ju ingen snö ute så det känns ju lite konstigt… idag har jag varit i stallet och tagit hand om min häst! Sen red jag prillan :) Det gick oxå bra för utom att jag började må fett illa :( Bad!!
Men nu mår jag bättre :) Emma sov hos mig igår :) Vi var fett rädda!! Emma började att snacka om att Ralf skulle komma och klippa av oss tårna :( Inge kul tanke! Men nu ska jag göra något riktigt kuligt!
God jul och gott nytt år alla blogg läsare! Kommer inte skriva så mycket under jul/nyårs helgen! Btw :)
Ha det såå här bäst när jag är borta nu//Frida puss på er  :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste ju blogga under julen

2011-12-23 @ 18:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0