Snurra du min värld!!

Hejsan!! Nu har jag vaknat för en stund sen. Har inte gjort så mycket mer :)
Ska inte åka ut till stallet för jag känner mig helt slut i kroppen orkar inget sitter bara och skriver just nu :)
Har ingenaning vad jag/vi ska göra idag :) Hoppas bara att vi ska slappa och vara hemma :)

Ska titta på film snart och bara tycka synd om mig själv ;)    Det kommer bli så lång tråkit att inte åka ut till stallet och träffa söta Tarre <3. Just nu vill jag bara åka utomlands och bli varm och brun och bara slappa ;)

Nu ska jag gå vidare till tv och titta på om det finns något som är intressant :)

Så ha det bra/Frida puss Fin fina bus ponnyn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0