Nacka,klippa mig,rida och rida :)

Halloj!
Idag har jag gjort väldigt mycket roliga grejor :) Först så gick jag upp och åt frukost med mami :)
Sen så gick jag upp och klippte mig! Jag är super nöjd med klippningen!
Klippte mig väldigt kort.. Så en ny frisyr till skolan!

Sen kom mamma och hämta mig och körde mig till nacka. Där Sara och Emma väntade på mig :) Shoppade inte så mycket för jag hade redan shoppat veckan innan :) Vi gick runt och chilla mest :)
Sen åt vi på Taco-bar;) Var fett gott :)
Sen så gick vi runt och tittade lite till i butikerna :) Hittade två grejer. En liten isbjörn till Adrians  födelsedag..
Han fyller år om typ två veckor :) Sen köpte jag hår tofsar på Cubus!

Sen så åkte vi till gustavsberg och där mötte vi upp Saras mamma och min mamma! Saras mamma skulle köra oss till stallet. Och mamma skulle lämmna ridkläder :)
Sen så åkte vi till stallet och där red jag och Emma en sväng runt sandtaget sen så red jag lite på banan :)

Sen kom Nora och då skrittade jag ut med henne på Tinus! Gick väll bra men var lite rädd för att älgarna skulle komma och äta oss ;)

Sen åkte jag hem och nu chillar jag galet!!

Nu har jag (nästan) blivit frisk så nu kan jag tälta igen ;)

Nu ska jag äta lite godis och titta på film ;)

Tjing ha det bäst :) /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0