Premiär ridit i mina nya stövlar :D

Nemen tjena! Vad har hänt i erat liv idag då?? Själv har man typ bara varit i stallet och ridit 2 gånger :D Dock inte på min polle… Buu för de.. Men jag red på Emil ( En häst i privat ) det var ju en upplevelse man aldrig kommer glömma! Haha!! Sen red jag på fina Sambo på lektion :D Super fin men as svår… Påminner lite om tarre men samtidigt inte. Det gick super fort!! Sen har ja ju gjort dom vanliga sysslorna också så klart :D Men är fett taggad tills i morgon! Då det gamla gänget ska träffas och ha knytis! ( Fast utan Emma & Jessica ) Super kuligt! :D
Men har typ inge mer att säga till er. Hehe… Men Go natt då för alla som ska sova ;)
PUSS på er mina fina läsare <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0