Härligt!

Tjena bitches! Asså ibland måste man få känna att man bara inte orkar med typ någonting, Kände så idag…
Var helt slut och hade ont i magen,Huvudet och typ hela kroppen… Sen var jag lite nervös för utvecklingsamtalet.
Hehe. Men det gick ju as bra! :D Jag är såå duktig i skolan…. Men sen så när jag åkte ut till stallet så blev jag fett mycket glader choklader :D Tarre fick vila denna dag. Hade inte så mycket tid idag. Men då blev det bara en pyssel dag! Fikade lite med Sara i stallet och typ sen åkte jag hem! Nu har jag varit ute och gungat med mina syskon, Det var härligt att det fortfarande är Varmt ute!! Äntligen så har våren kommit! Det är fortfarande 10 grader ute. Helt gaaaalllleeettt vad det är underbart det är…
Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mig lite.
Så vi hörs typ här fram över… :)
Längtar till att få vara brun och Längtar så galet efter sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0