GästbloggARN

Just nu sitter jag och skypear med Frida Fisk, vi snackar om allt och inget! Frida berättar bland annat att idag har lille bushästen Tarre kastat av henne och hon drog med sig tränset, hahaha!

Okej, nu kanske ni undrar vem jag är? Jo, jag är Maria Mask och är vän med en väldigt rolig fisk som heter Frida. Jag funderar galet mycket på vad jag ska blogga om, fisken har inga idéer och masken her self har ju sån otroligt bloggtorka på sin egen blogg att det känns omöjligt att komma på idéer till Friiidas blogg..

Nu kommer jag faktiskt inte på något mer att skriva om men jag hoppas att Frida fortsätter att blogga för jag bara älskar att läsa om hennes vardag när vi inte träffas lika ofta som förut! Ni får peppa henne att fortsätta! :D

Besök gärna min blogg också ----> HÄÄÄR! Ha det bäst!



Hälsningar Maria Mask och en Frida Fisk över Skype!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0