Nu kör vi..

Oj shiiit! Idag gäller det att ta fram alla kunskaper om matte!
Hatar matte prov… Tycker man ska läxförhör i stället!! Har pluggat hyfsat mycket i helgen, Så jag hoppas och tror och vill klara det här!
Btw så hoppade jag ju för Andrea igår. Gick jätte bra! var roliga övningar och roliga hinder. 1.10 hoppade jag på slutet :) Har varit super nöjd med hela tränings helgen! Först på fredagen för Millan då var det typ lite markarbetet, Super nöjd där med!! Sen i lördags kväll Var det ju För Marianne då jag och Emma red Privat lektion ( Dressyr )
Sen då igår För Andrea då ni säker förstod att det var hoppning :)
Nu kommer Tarres rid planering för denna vecka:
MÅNDAG: Vila :) Han är värd det!
TISDAG: Ridhuset (dressyr)
ONSDAG: ridhuset (dressyr)
TORSDAG: Vila
FREDAG: MILLAN TRÄNING
LÖRDAG: Marianne Träning mark..
SÖNDAG: Isa rida!
Hare såå bra :)

Kommentarer
Postat av: L

Lycka till på provet!! Och helgens träningar var verkligen lyckade!!

2012-01-23 @ 08:34:57
Postat av: Sara

Lycka till på provet! Du vet att du kan om du bara tänker efter :)

2012-01-23 @ 16:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0