För 6 månader 5 dagar visste jag aldrig att du skulle vara min...

Kan inte vara lyckligare än vad jag är nu! Har allt…
Blev jätte glad idag över att en kompis idag sa helt spontant " gud va du och tarre har utvecklas" Blev otroligt stolt  över det! Det har vi verkligen gjort i både dressyren och hoppningen.. Även regninga och bajs dagar blir till något bra när man är i samma omgivning som världens bästa!
Den här bilden är från våran första borta tävling! Hade verkligen kämpat och var såå nervös (alltid) och allt gick jätte bra! Är så stolt över alla fina lovord jag har fått om min lilla prins! Även att ag vet att du inte kan läsa det här borde du veta vid det här laget att jag aldrig kommer glömma dig då du försvinner! Kommer alltid att älska dig även om du inte är min då längre så ska jag älska dig tills hjärtat slutar slå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0