Är inte lov till att ta det hyfsat lugnt på??

Heeeejjj! Är så sjukt trött.. Har spenderat två hela dygn tillsammans med Emma och ett med Jessica… Jag döööör!!
Har tittat på film så sjukt mycket! I måndags tittade ja och Emma på film i 8 timmar i sträck! Inte okej alltså..
Halv sju till halv tre :) Var lite halvt död efter det! Serien är såååå grym bra! LOVE till den <3
Sen igår så åkte vi till mitt place och då kom Jessica också… Tittade lite på film hos mig också men sen gav jag och Jessica  upp och lämnade Emma i sängen med filmen.. Jessica "städade" eller kan inte kalla det för de men har inget annat bra ord för det.. I allafall så gjorde hon det och ja log och titta på… Sen så dog ja… somnade på Jessicas madrass och sen är Emma och Jessica skulle sova så puttade Jessica ner mig så det blev golvet och typ en liten liten del av madrassen :) HAhaah Har så ont i kroppen… Aja… Man kunde sova på golvet det me :) Nu har man prövat något nytt :) Nu ska ja sova lite utan att någon snarkar eller säger Psst Frida flytta på dig…
Lyckade dagar med grymma vänner :)
Hare så syns vi// Frida :) Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0