FRÅGESTUND!!! Igen….

Ja vet att jag är hur tråkig som helst, Men ska ha en frågestund igen! Orkar inte skriva men vill ändå hålla bloggen kvar! Det är ju kul i bland men varje dag har man inte tid att skriva vad som har hänt! Kommer säkert slänga in ett och annat inlägg någon gång där jag har tid…
Så nu får ni rappa upp er och skriva så det ryker! Ju fler frågor desto bättre svar blir det! Om man har typ fler än två frågor blir jag very happy!! Så nu får ni friahänder fam till Söndag kväll då jag kommer sätta mig ner och svara på alla frågor! :)
Skriv så det ryker nu alla vänner :)

Kommentarer
Postat av: L

Vilken tävling ser du fram emot mest i år?

Vad skulle du vilja köpa till dig själv o Tarre i Göteborg?

Gillar du inomhus eller utomhus tävlingar mest?

2012-02-07 @ 08:04:40
Postat av: Sara

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

När kommer ud hem till mig och hälsa på?



två väldigt bra frågor tycker jag :)

2012-02-07 @ 10:43:25
Postat av: Nellie

Senaste personen som:

Skickade sms till dig?

Pratade med dig?

Kramade dig?

Pussade dig?

Gjorde dig glad?

Gjorde dig ledsen?

Gjorde dig arg?

2012-02-08 @ 20:50:22
URL: http://nnstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0