Buu för denna dag säger jag bara…

Den här dagen sög verkligen! Man har halkat och blivit inlåst på toaletten. Sen när man äntligen får komma ut till stallet så har hästen gått och fått ont i ryggen. Förmodligen en sträckning ( Hoppas jag )
Han hade verkligen ont! Stackar liten… Så jag fick hoppa över att rida och fick promenad i ca 20 minuter.
Blev helt tom efter det typ! Vill att alla nära och kära ska må toppen! Jag som hade längtat efter att få rida min fredags lektion ( efter som jag missade den förra veckan ) men så har man en sån snäll vän och lånar ut sin lilla hest till mig! Jag skulle ju ha fått rida på en ridskolehäst, Men det är ju inge fel på dom. Men känner att jag inte får ut något av att rida dom.
Skolan var ju helt okej. Gjorde inte så mycket idag! På so.n hade vi bara en redovisning och pratade lite bara, Och på no.n så hade vi typ en japan som vikarie och man hörde inte ett ljud vad han sa så att ingen kunde göra något typ. Och på svenskan hade massage. Skönt skönt! Sen så hade vi franska förhör och det gick toppen! Alla rätt. Och jag hade fått glosorna igår. Gjorde mitt bästa och det visade ett bra resultat. Snälla Emma och hennes mamma mockade och torvade till tarre idag. Stort tack! Kände mig lite halv dålig när jag kom ut så då fick jag hjälp.
På lördag bär det av mot Göteborg. Äntligen! Är så sjukt taggad på att få se showen och att få shoppa så klart.
Och på fredagen i skolan är det 60 tals dagen. Varje år har man en tema dag. Mamma och mormor hade shoppat lite kläder till mig, Ett stort tack till dom med!
Sen fikade jag lite i stallet också men Jessica och hennes mamma. Trevligt trevligt.
Nu har man ätit middag och har fixat lite på mitt rum. Ska snart be ge mig mot duschen och bara få tvätta av mig denna dag… Ingen speciell toppen dag i alla fall!
Oj, det här blev ett långt inlägg idag! Trevligt för er alla fina läsare!
Nu får ni ha det så bra så länge så hörs vi nog mer på fredag. Hinner inte i morgon för då blir det teater och restaurang besök med bästa mormor och mostrarna
Hahaha bjuder på en bild! :D Puss <3

Kommentarer
Postat av: L

Vad kul med ett långt inlägg! :-) allt kommer bli toppen med Tarre!!

2012-02-22 @ 19:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0