Precis som blommor behöver vatten behöver jag dig..

Hej igen!
Har fett tråkit :( Har rast till 10 över 10 :) Men har inget att göra.. Så då passade jag på att slänga in ett litet inlägg till er :) Efter rasten har vi franska :) Det ska bli riktigt kul :) Efter det har vi lunch sen så har vi No. Och efter det har vi matte :) Spikat schema heeela dagen! Sen ska jag ut till stallet och fixa med hästen för sen ska vi rida lektion för Millan (Kursen) Det ska bli intressant hur det ska gå! Sen ska jag åka hem till pappa och äta och greja lite :)
Sen på lördag är det kalas för Adrian och det är bara 1 DAG på lördag tills jag ska tävla!! FETTT KUUUUL :) :)
Då ska Emma sova hos mig också :) Hon och Jessica ska vara hästskötare typ? Jaja Det längtar vi till:)
Nu ska jag jag ladda ner lite grejor så vi hörs senare folket!
Ha det så bäst/Frida <3 Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0