Kanelisar :)

Hello!
Idag har jag varit hemma från skolan!
Började må dåligt igen på kvällen (igår)..
Kände att det inte var någon ide att gå till skolan och ta ut sig för att inte kunna gå resten av veckan och ligga sjuk på höstlovet...
Idag har jag och mamma titta på en super bra film :) Och bakat kanelbullar :)
Har gjort klart alla läxor så är läxfri denna vecka om jag inte får några mer läxor i morgon i skolan!!
Sen så har jag inte gjort så mycket mer...
Egentligen är det konstigt för när man ska till skolan vill man inte det men när man sjuk så vill man det för att ödsla tiden med :) Jätte konstigt!
Nu ska jag äta en bulle och titta på vem kan slå Filip och Fredrik!
Ha det så bra så kanse vi hörs i morgon//Fridis <3 Love <3 Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott m kanelisar

2011-10-25 @ 08:40:44
Postat av: L

Dom blev goda :-)

2011-10-25 @ 09:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0