Har man ett liv om man sitter och lyssnar på justin bieber??

Oj har sovit i soffan lite typ slummrat till! trodde klockan typ var sju :) Hade lite fel! Min dag har gått åt skogen från hela början! Det började med att jag har tappat bort min nyckel (någonstans på grissline parkeringen) så jag fick knipsa upp mitt lås i skolan!! Sen kom Thomas med ett nytt lås :) Men då är det någon liten skit unge eller liten vet jag väl inte om det... Men i allafall så har den bytt kod så jag fick panik för jag skulle på idrott och hade fem minuter på mig att byta om osv... Men den hade bara bytt på en siffra! Tur.. Idrotten var super skojig! Spelade fotboll! Sen skulle man hålla armkrok med någon! jag och Erik var ju typ grymmat?? Eller? :) Sen så flippade mitt lås när jag hade tre minuter innan bussen gick då höll jag på att börja grina!! Men sen så åkte jag ut till stallet och tog hand om tarre barre :) Ramlade av idag också! Han blev super rädd för något i diket och jag var redan långt borta när han tvärnitade och kastade sig bakåt... Slog i svanskotan lite men annars överlevade jag :)
Sen åkte jag hem då har jag ätit middag och gjort lite matte! Har prov på måndag så plugga plugga som...
Sen råkade jag somna fram för  fotbollen! Det var ju inte så intressant ifall man säger så!
Men nu sitter jag och kikar runt lite :)
Men nu ska jag hämta en kopp te :)
Så vi synes och höres//Frida Puss på er alla läsare! Blev såå glad för alla kommentarer i förra inlägget! Inte för jag vet vilka det var men blev ändå super glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0