En lögn i vackert väder....

God eftermiddag!
Kände mig inte helt okej i morse så mamma thomas och lille Adrian kom hem till min pappa! Där så gav mamma och Thomas lite födelsedag pressenter till mina små syskon :) Dom blev glada hoppas jag!?
Åkte inte till stallet på morgonen som det var tänkt i ställlet och jag hem och tittade på "one tree hill" As bra :)
Sen åkte jag till gurra och köpte godis på godis hörnet :) Mums.. Sen så åt jag lunch! Och efter det så åkt jag ut till stallet och pysslade om min bästa kompis :) :) <3
Nu sitter jag och bara filosoferar :)
Det är ju typ sommar igen i luften!! Jätte fin dag.
Men nu ska jag gå och pussa på min söta lilla Adrian <3
Ha det så bäst//Frida <3 Puss påer världens bästa läsare :) <3 <3  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0