Jag gick in för att vinna, Och jag kom ut som en vinnare!

Jag vaaaaannnnn!!!!!! Shit vad stolt jag e! Mest stolt över min häst som orkar med mig när jag är så där nervös..
Älskar verkligen honom <3 Han är hela mitt liv! Även om det inte alltid går så bra så känner jag att han inte menar något dumt! Som i går när jag hade klippt honom så var han helt galen när jag red! Men jag vet och kommer alltid att veta att han aldrig kommer göra mig illa med flit! Det har kändes rätt från första gången jag såg honom i ögonen…
Fattar inte hur det kunde bli så bra? :) Men en sak vet jag att det inte kunde blivit bättre än så här… Min lilla älskling är såå fin och älskade av ALLA!! Nu taggar vi inför i morron då det är dressyr! Vi tävlar typ i en "cup" Jätte roligt!!
Hahaha fett komiskt att jag och Sara red på samma tid,poäng och samma omdöme typ! Haha det var lite kuligt!!!
ha det bra för det ska jag i alla fall jag ha//En stolt vinnare :) Man får faktiskt skryta lite….. :D

Kommentarer
Postat av: Emelie M

Vilken höjd hoppade ni? Vart var det ngnstans? :D <3

2011-11-04 @ 18:28:41
Postat av: Frida

80 cm var det! Vi var på hemma-plan :)

2011-11-04 @ 21:00:33
Postat av: Emelie

Åhh, vad roligt! Vad e det för dressyrprogram? Vad vann ni? :) <3

2011-11-04 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0