Lille tarris <3

Hejsan! Idag har jag städat mina garderober och ridit på min lille hest :) Hade ju fått lite kläder i julklapp så var tvungen att städa så att det fick lite plats!! Någon gång här i veckan ska jag åka till forum och shoppa lite mer kläder och det var ju typ därför egentligen jag städa!
Min söta lilla ponny mådde så bra idag.. Skrittade i ridhuset i ca 30 minuter :) Gick jätte bra! Trodde att han skulle vara mer pigg än vad han va.. Sen så "fikade" jag och Emma!! Var fett rädda!!!! :) Sen så har jag bara ätit lite middag och så :)
HA re bra //Fridis :) puss på er :) <3

Kommentarer
Postat av: Emma den bästa

Ralf kommer klippa av dina tår inatt Frida!!!! Paniiik...

Han sitter i din garderob!!!

Hhahahhahaha

Saknar diiig! <33333

2011-12-27 @ 11:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0