På tisdag smäller det...

Hejsan!
Kunde inte blogga igår p.g.a att mitt internet inte funkar :(
Men igår så red Emma på Tarre. Det gick jätte bra! Hon red inte så mycket för det kommer bli mycket träningar fram över! Ser verkligen fram mot det!!
Sen när jag kom hem (till pappa) Så åt jag middag, Och sen så chillade jag lite :)
Sen så satte jag på mig tränings kläderna och började gå :)
Var hur mysigt som helst!!
Sen började det regna fast det är bara skönt att gå i regnet helt själv med radion i öronen :)
Sen mötte jag Saga och då gick vi vidare runt vattnet och sen till fotbolls plan och upp i skogen för att komma till Jessicas hus!
Satte och väntade på henne typ 40 min.. Sen kom hon ut och då gick vi typ en kvart då lämmnade vi av Saga sen vände vi och gick hemmåt :) Jag gick i ungefär en timma lite drygt!
Det var min kväll :) Nu ska jag hitta på något vettigt :)

Så ha det bäst /Frida En gammal bild på Isa min lilla syster) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sör syster :-)

2011-08-19 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0