Jag HATAR att vara sjuk....

Hej.
Fett ledsen tjej :( Hatar att vara sjuk... Värför vill den här idiotiska förkylningen aldrig springa i från mig???

Har ont i halsen, ont i bihålerna hostar hela tiden.... rinner snor ur näsan också hela tiden!! Det här är inte okej!!
Vill bli frisk!! Så jag kan börja skratta igen uten det gör ont.. Och kunna böja mig ner UTAN det rinner ur näsan!!!

Sen är jag nog inte frisk i skallen heller! För jag saknar skolan.. Hm, vill fortfarande gå kvar på vik för där visste man vem alla va :( Och jag hade börjat träffa en ny vän som var snäll och så... Men så klart inte börjar vi inte i samma klass!!

Det är väldigt mycket blandade kännslor om hemmesta.. Ena delen ev mig säger lägg benen på ryggen och spring där i från och andra delen säger att det här kommer (nog) gå bra... Men jag har ju mina stallkompisar som finns där för mig (hoppas jag) Fast det har dom sagt så då får jag väll tro på det :)

Nu ska jah kila och titta på en film Hanna heter den tror jag :)

Puss och ha det bäst/Frida
En bild från båten till danmark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0