Du vet att jag aldrig kommer svika dig.... Kommer älska dig galet mycket hela livet ut....

Hejsan! Idag har jag varit ute i stallet hela dan :)Det var roligt! Åt lunch med mina vänner..

Sen gick vi ut och satte oss i solen och tittade på när Sofia jobbade!! Och bara chillade med livet :) Lyssnade på radio också med Sara (Björntorp) Hahaha kul var det... Vi satt där i ungefär Tre timmar ;)

Sen hämtade jag Tarre och meggie. Jag hade ingen att rida med men sen kom Issa och skulle rida ut på Sally..
Så vi red till båtis och galloperade lite och så.. Min ponny var helt vild!! Haha nej.. Han kan nog inte vara det men han var rädd för typ alla hinder :) Fegisen :) Tränade mest på vad Rebecka hade sagt till mig på träningen att reglera tempot mycket!! Gick väldigt bra tills vi började gallopera hemmåt ;) Då blev det fart på han!!
Gjorde samma sak fast i andra varvet....
Sen skrittade vi runt grinstugan!! Han är sååå bäst...

Det var en mening med allt...  

Juste, inte för att skryta men i stallet och av tränare får jag så mycket lovord om tarre att  han är så fin, att vi kommer att gå långt, väluppfostrade och MYCKET mer <3  Oj, nu skröt jag lite för mycket!! Men i bland så måste världen får veta att jag har världens undrbaraste ponny så är det bara... Älskar dig finaste..

Om jag någon gång går vilse i livet så vet jag vem jag ska fråga vart  vägen ut är.... För det är du.. när jag ser på dig så vet jag att du alltid finns för mig...  Vi kommer kunna gå igenom allt tillsammans!! <3 <3

 Ha det bäst /frida puss <3

Kommentarer
Postat av: L

Vad härligt att läsa :-)

2011-08-13 @ 19:12:24
Postat av: Moster

Tror Tarre har tur som har bästa "bossen" PUSS

2011-08-14 @ 23:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0