Om jag visste vart du var skulle jag springa till dig och aldrig mer släppa taget igen..

Hej hopp!
Nu ska jag brätta vad jag har gjort när jag inte har bloggat på en vecka och tre dagar!!
Jag har varit på sjöliden med klassen. Var ganska tråkit.. Men,Men... Vi åkte dit vi halv tolv ca. Då åt vi lunch, sen så var det sammarbets övningar. I FYRA timmar höll vid på!! Gick bra men som sagt va var det inte det roligaste jag har varit med om. Sen så gick vi in och åt middag! Tacos!! Sen så diskade vi.. Jätte skoj!! Eller ej.. Sen så hade vi "rast" gjorde inte så mycket låg mest i soffan och chillade.. Sen så gick vi ut och då badade vissa! Korkade eller vad!? 16 grader var det.. mys :) sen så gick vi in och spelade något spel! Förstod dock ingenting för Katarina och Hasse ville ha ett litet "mentor möte" som dom hade med alla :) Pratade om hur man trivdes i skolan och lite så :) sen så skulle vi titta på film men då skulle vi ut igen för dom som inte hade skött sig skulle gå någon liten runda typ! Har ingen aning vart dom skulle gå! För jag hade skött mig :) Duktig flicka e jag allt :) Sen när dom kom tillbaka så tittade vi på film! Var helt i hoppträngd typ... Axel satt bakom mig, Alice satt brevid mig på höger sida och Filip på vänster sidan plus Adrian i knät.. Jo, Jag fick mycket plats att sitta på!! Sen var det lägdags. Alla var helt slut så alla somnade direkt typ! Sen var det inte så mycket mer att säga om sjöliden :)
Förra helgen så tävlade jag både lördag och söndagen! På lördagen vann vi!!! Men på söndagen gick det väll sådär.. dressyr var det! Kände mig inte helt nöjd men han hade en lös sko och sen så var jag inte så "fullt" taggade som jag blir när jag hoppar så.. Men fick iaf 59,38 % :)
I lördags så hoppade jag 1,15 på min älskling <3
sen så var jag och Ida på bio! Såg "Jag saknar dig" var såååå grym :) Grät jätte mycket!! Var skit sur på dom som satt nedanför oss för dom skrattade typ hela tiden av filmen!! Varför skrattar man när någon dör??!!!!?? Varför skrattar man när någon saknar någon så mycket???!!! Ifall någon tycker man skrattar då kan väll slänga in liten kommentar.. Ifall man tycker det är man helt blåst!!
Nu ska jag läsa lite och lyssna på världens bästa låt!! Turn the tide med ailucrash <3
Godnatt världens bästa läsare/ Frida puss <3

Kommentarer
Postat av: Sara

åååååååååååååh jag vill också se den filmen!! men vi får ta nån annan film senare i höst! Puss och kram från moster!

2011-09-26 @ 21:40:52
Postat av: Linda

Äntligen lite uppdatering.... :-)

2011-09-27 @ 10:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0